for Fun..

By: kaduke fahmi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Thursday, 25-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
mAcrooooo

ini
adalah
kotak
View all 7 photos...
tak tau nak shoot apa dah.. kotak pun jadik la..



Monday, 15-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
BBq rumah 2005

chef 1
chef 2
chef 3
View all 12 photos...
hujung mingu lepas kami telah menjalankan aktiviti tahunan yang telah kami tangguh iaitu bbq di depan rumah dengan budak budak rumah... dah lama rasanya tak makan ramai ramai dan minum air sampai kembung perut.. hahah dengan budget yang tak seberapa dan resepi ayam bbq yang dibeli dalam botol berjaya jugak kenduri malam ni.. tuan rumah pun datang bersama meraikan majlis sambil meminta sewa rumah yang dah 4 bulan tak bayar...

p/s :bulan ni aku rasa amat malas sekali untuk update gambar dan amik gambar.. gambar kembara tmj dulu pun tak update lagi... sungguh malas sekali aku ini.





Tuesday, 28-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
kEmbAra TeNgku MahkotA JohOR 2005

majlis penutup
gambar lain akan diupdate tiga minggu lagi.. aku nak balik kampung,, rindu kat mak dan ayah. huhuh




Tuesday, 21-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
RakaN mUda WaJAdirI

kanak-kanak riang
silat nie..
kantoi lupa text.. tgk tangan dia.. hehe
View all 15 photos...
ni la sebahagian dari gambar yang diambil oleh aku dan munzir masa hari rakan muda wajadiri nak buat rekod malaysia,,.. sebahagian gambar diambil oleh munzir dengan kamera pinjam dari DJ.. tima kasih DJ ( http://djeesfan.fotopages.com/,, lepas tuh kat sana terserempak la plak ngan zzoux dan chili.. nice knowing yall ..

p/s : zzoux aku dengki dengan lense ko



itu lense ada kotor sikit..sory



power budak ni


Monday, 20-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
aWEks GaNAzZZ....

ganas
huh boleh angkat tuh
wahhhh
View all 7 photos...
ni la antara aweks ganas yang sempat aku snap dengan munzir,.. banyak lagi tapi cukup le ni buat tatapan.. jangan sampai terjumpa dengan derang ni.. hahah





[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net